Köztük van az Év Autója
A lassan ötven éves múltra visszatekintő díj az adott évben bemutatott új európai autók legrangosabb elismerése. Megvan a 2014-es év hét döntőse.
A lassan ötven éves múltra visszatekintő díj az adott évben bemutatott új európai autók legrangosabb elismerése. Megvan a 2014-es év hét döntőse.
Az AeroSeven prototípusnál felhagytak a korábbi múltidéző kinézettel és egy igazi közúti vadászgépet készítettek.
Ez, az az autó, amely ha nem úgy muzsikál, ahogy szeretnénk, akkor a Red Bull Forma-1-es világbajnokát Sebastian Vettelt kell szidni, ő ugyanis a márkánál a teljesítményért felelős igazgató és első munkája a Q50 szedán.
A héten indul a legnagyobb éves autókiállítás a 65. Frankfurti Autószalon. Eredete 115 éves, az elsőt Berlinben egy hotelben tartották, ahol 8 gyártó mutatott be a nagyközönségnek modelleket. A sokáig Berlinben tartott show 1951-ben költözött át Frankfurtba. A minden második évben megrendezett eseményen több, mint 300 kiállító vesz rész idén is. Válogattunk 10 fontos és érdekes bemutatkozó autót. Képgaléria.
Az ingolstadti gyártó bemutatta az A8-asok legújabb változatát. A modelléletciklus közepén járó frissítés jövőre lesz látható az utcákon is, a gyártó azonban már most közzétette az első hivatalos fotókat és „teaser” videót.
Megnyomta a Mercedes-Benz az év első, nagyszabású üzleti partner, sportoló, újságírói élménynapját. Javarészt az AMG-s csapatot és az új magyar divatkupét felvonultatva tartottak rendezvényt a zsámbéki vezetéstechnikai központban és a környező utakon, legalább ötven autóval.
Néhány nappal a Sanghaji Autószalon rajtja előtt kiszivárogtak az első képek a seregszemle egyik fő attrakciójának ígérkező Mercedes-szabadidőautóról, a GLA-ról. Ha minden igaz, a sorozatgyártásra sem kell sokat várni.
A tízes listára hét ázsiai márka került fel, amelyből három amerikai-ázsiai szereplő. Hol vannak az európai márkák? Sehol.
Régi vita: Toyota Corolla vagy Ford Focus. Tavalyi számok alapján éppen a Focus a legnagyobb világautó.
A New York Motor Show főleg a hazai piacra tartogatja puskaporát. Nagyjából húsz olyan autó mutatkozik be a héten, amelyre a világ legnagyobb autópiacán nagyon várnak. Összeszedtünk egy csokorra valót.
A Mercedes-Benz közzétett egy jelentős képanyagot az idén, négy év után, megújuló S osztály autóinak belső kialakításáról.
Egész Európában annyira rosszul sikerült a tavalyi év, hogy a nálunk már korábban bekövetkezett krachot követő növekedés is számottevő eredménynek számít. Mindez ugyanakkor továbbra is azt jelenti, hogy a jelenlegi ütemmel számolva fél évszázad kellene, hogy lecserélődjön a teljes magyar autópark.
A héten zajló 83. Genfi Autószalonon van minden. Szuperautók, tucat autók, régi autók és koncepció autók. Az utóbbi kategóriából válogattunk. Ugyanakkor valahogy minden jövőautó – legalábbis ebben a fázisban még – mintha túlzottan is hasonlítana egymásra.
Az európai piac további zsugorodásától tart az autóipar, a Fiat kivételével. A legagyobb gyártók vezetői elmélkedtek az iparág közeljövőjéről a Genfi Autószalonon.
Az árnyékolással játszik a Volvo új fényszórója annak érdekében, hogy ne vakítsa el a szembejövő autókat. A másik haszna a rendszernek, így folyamatosan használhatja a távolsági fényt.
Jövő héten lesz az év egyik legnagyobb autós seregszemléje, a 83. Genfi Autószalon. Március 5-én gyakorlatilag minden tízedik percben bemutatkozik valamilyen fontos újdonság. Összeszedtük a legizgalmasabbnak tűnő premiereket.
A TagAZ Aquila sorsa megpecsételődött, gyártani fogják.
Hivatalos és részletes képanyagot tett közzé az új kínai autómárka a Qoros a Genfben bemutatkozó autóiról.
Jó kis felhajtás előzte meg a Skoda legfontosabb modelljének megújulását. Az első kiszivárgott kémfotó óta bármilyen visszapillantó-darabka vagy homályos fotó felbukkant, biztos volt a kattintás. Most végre kipróbáltuk.
Az igazán futurisztikus Volkswagen XL1-ből akár idén legyárthatnak egy limitált sorozatot.